
Strategische online marketing
Conversie optimalisatie
Conversies optimaliseren voor meer klanten
Kijk jij elke dag met trots naar de bezoekersaantallen op jouw website, maar met pijn het hart naar jouw omzet? Dan is het goed om een specialist te laten kijken naar de obstakels op jouw website waardoor potentiële klanten niet tot actie overgaan. Een actie kan zijn: een aankoop, contact opnemen of inschrijven voor nieuwsbrieven bijvoorbeeld. Wij kunnen jou helpen met het herinrichten van jouw website, waardoor je meer rendement haalt uit jouw websitebezoekers.
Wat zijn conversies?
Conversies zijn acties die een websitebezoeker moet maken voor jouw online succes. Je kunt denken aan het klikken van pagina naar pagina, het downloaden van content, het kopen van een product in jouw webshop, het aanmelden voor een nieuwsbrief, maar ook het klikken op een telefoonnummer om jou te bellen of het aanvragen van een offerte. Afhankelijk van jouw doelen, wil je sturen op deze conversies, om zo meer online succes te boeken.
KOFFIE?Tarieven
Weet je nu zeker dat je jouw conversies wilt optimaliseren en meer omzet wilt genereren? Wij kunnen je daarbij helpen! Afhankelijk van jouw behoeften en huidige website, kunnen we geheel vrijblijvend een offerte voor je maken. Ben je benieuwd geworden naar wat wij voor jou kunnen betekenen? Vraag hieronder dan een offerte op, bel met 0623630077 of mail naar amarens@wowmarketing.nl.
ContactConversies optimaliseren met WOW Marketing

Wij gaan door totdat de conversies daadwerkelijk zijn opgekrikt.

We werken nauw met jou samen: van strategie tot en met het resultaat.

Wij monitoren resultaten en blijven optimaliseren.
Vraag offerte aanConversie optimalisatie: meer dan alleen A/B testen
De meeste mensen denken gelijk aan A/B testen, wanneer je conversie optimalisatie zegt. A/B testen is een vorm van splittesten waarbij je kijkt of A beter converteert dan B. Je kunt dit toepassen op pagina's of advertenties bijvoorbeeld. Maar, wil je écht jouw conversies optimaliseren, dan moet je je bezig houden met meer dan alleen de kleur en vorm van jouw banners. Wanneer wij jouw conversies opkrikken, gaan we aan de slag met jouw propositie, interactie-ontwerp, de techniek, het design en de content. Al deze elementen dragen immers bij in het overtuigen van een websitebezoeker om over te gaan tot actie.
Dit is wat we gaan doen
Stap 1
Nulmeting: allereerst maken we een nulmeting om te kijken waar je staat.
Stap 2
Knelpunten: op basis van de nulmeting formuleren we knelpunten.
Stap 3
Doelen: nu is het tijd om doelen vast te stellen en hypotheses op te maken.
Stap 4
Planning: samen werken we aan een duidelijke planning.
Stap 5
Het echte werk: we gaan A/B testen, de bevindingen doorvoeren en opnieuw testen.
Stap 6
Optimaliseren en rapporteren: je ontvangt structureel rapporten waarin je de progressie kunt zien.
Vraag offerte aanHet belang van vertrouwen
Het is vanzelfsprekend dat de mate van het vertrouwen van een websitebezoeker impact heeft op zijn acties. Websitebezoekers die jouw product of dienst niet vertrouwen, zullen nooit tot aankoop overgaan. Omdat jouw (potentiële) klanten jou niet kunnen zien en niet gemakkelijk in gesprek kunnen gaan, is het dan ook lastiger om dit vertrouwen te winnen. Toch zijn er kleine dingen die je kunt toepassen, die een grote impact kunnen hebben op het vertrouwen en de conversies. Denk aan reviews van jouw bestaande klanten, foto's van jouw medewerkers op de website, een keurmerk of aansprekende testimonials.
Offerte voor conversie optimalisatie
Meer van WOW